Saturday 29 October 2011

jodoh 0h jodoh part 5

Duda!!!!!!ha....first time aku jd bingung..Masa tu aku cuma anggap spt rakan biasa...Lama kelamaan aku spt berada d dunia hindustan..Lamuan cinta..Argh,,,,betul ke aku suka dgn mamat niew..?????..aku cuba terima hakikat..bnyk2 llki nape aku suka dia gila vavis...!..Jd dia nk cple dgn aku...jd aku x berfikir panjang aku terus je terima..Entah tak taulah nape..Tp dgn syarat aku nk keanl seiapa mak ayah nyew...Aku xnk aku kawen dgn ko aku xgeti nk kawen dgn family ko...Alhamdulilalh family dia..TERBAEK!!!!!!>...Nk tau 1 lawak 1 kejutan bt aku,bdk yg selama aku anggap adik angkat d fb upernya adik dia..a.....a......a.......bio betul...!..malu sey!..
   Xkisah ar..aku bsyukur gaklah...jd perhubungan aku d teruskan spt biasa..Pd awal cple antra aku dgn dia berjalan dgn baik...sehingga pada 1 hari kau sangsi dgn si dia..kenapa????

   Hp dia sentiasa berdering dgn bunyi msg d call.....Aku cuba tnya dia..dia cuma kata kawan je...Aku ttp nk tahu..jd utk bt aku yakin aku on9 tagged aku..kerana ingin tahu..rupa2nya ....Hurm..beratur awek2s dia..sedih mmglah sedih sbb FIRST LOVE....rasa nk menongeng jugalah..aku ceritakan cerita sedih aku pd adik dia...Tjd lah perang besar antara aku dgn si dia....Awek dia..maki hamun aku..xyah citerlah...drp aku bgaduh kerna seorg baik aku tarik diri....Aku membawa diri ke sabah d sarawak...no tel terus aku tukar...aku sibukkan diri aku dgn kerjaya aku...nk sedih pun xguna..sdgkan dia happy2 sahaja...aku yg sedih nk gila bt apa...

No comments:

Post a Comment