Saturday 29 October 2011

jodoh oh jodoh part 4

Setiap kali aku on tagged aku msti nk tgk muka mamat ni,aku sndiri xtau nape..Padahal aku dah kenal adik dia dulu iaitu mira dari laman sosial fb,aku xtau lak tu abgdia..aku menjd tertanya2..kenapa aku nk kenal sangat mamat nie...sehinggakan aku memberanikan diri utk mencuba mengenali siapakan gerangan llki yg pertama yg aku btl nk kenal ni....
    Rasa mcm main game je perkenalan aku dgn mamat ni,Pada awal nya aku sangsi nk berkenalan dgn mamat ni..Tp aku try jugalah..nk tau pnya pasal..aku pun xtaulah sama ada aku ni baru nk harungi cinta monyet ke apa...??..Time tulah aku bejinak2 sibuk nk baca buku nk tau sgt ttg emosi manusia nih..aku try bt lirik lagu..puisi..banyaklah..nk manjdkan diri aku ni jiwang..chet!...poyo jerk..Aku mcm biasalah nk tahu ttg diri dia aku tnya lah mcm2..Upernye dah kahwen..Alamak!...frust...frust...btapa hancusnya hati aku ketika itu..bila dia ckp dia dah kawen...jd sejak itu..aku terus xbls apa beri komen lagilah..aku terus mendiamkan diri begitu sahaja..sampailah aku dapat pritikal d Harvard Suasana Resort Bedong Kedah,syok bila aku jalani kehidupan d kedah...kerana cuacanya masih tidak d cemari lg dgn asap2 kotor ler..Aku happy sgt kat sana..time cuti jew aku g Peneng...Biasalah HARD ROCK CAFE..bersantai mcm org xpnh jmpa pantai..heheheheh..
   selama aku berada d Kedah..utk on9 aku kurang berminat sbb aktivitiku padat..siang aku bkerja pritikal..ptg aku blajar main GOLF..d situ lah aku kenal GOLF...Nk kata aku popular d hotel tu..Popularlah juga..heheheh..sbb aku ni slumber..Geng2 kwn aku tnra tau aku pritikal d bedong kedah mcm biasalah aku bulilah..sbb kem sg petani...bknnya jauh sgt pun..xpdc gunung bermula..Gunung jerailah..nk d pendekkn citer lah..setelah aku abis pritikal aku on semula taggged aku,Xsangka dia masih tahu siapa aku..dlm hati bt apa ko nk tau pasal aku,ko kan ada bini..??jd bertalu2lah aku nasihatkan dia..uper2nya dia dah bercerai dgn wife dia..Aku terdiam seketika..dlm hati adakah aku puncanya..Nge.....!

No comments:

Post a Comment