Saturday 29 October 2011

Jodoh oh Jodoh part 3

Sebenarnya aku bknnya memilih pun tp ada syarat..kalo aku nk kawen pun biarlah dgn army..sbb aku ni fanatik army..xkisahlah prebet ke apa kew..asalkan PEWIRA......heheheheheh..citer aku x habis sampai ke situ jew..selama bbrapa tahun tue life aku bnyk kerja,blajo kerja blajo..jd masa nk mencari tu tak ada.Nk kata org nk tu tipulah xde...tp hati aku x terbuka lg sehingga aku betul2 bersedia..
    Pada awal tahun 2009 aku amik krusus Skm utk mengelakkan aku menganggur telalu lama,sijil tu meletakkan aku d Taylor Kolej Univrsiti Subang,d situlah pertama kali aku d dunia yg baru pelajarnya adalah pelajar2 antarabangsa,Aku terpilih kerana bidang pengajian aku terdahulu ada PELANCONGAN...melayu cuma aku 3  org..nk g kelas pun xde mood sbb nk ckp pun mcm ayam itik...korea,jepun,arab saudi,filiphina,indonesia..nge!..Aku seperti berada d sebuah negara lain..8 bln aku jd bkn diri aku sndiri,tp aku bersyukur aku dpt menyesuaikan diri d Taylors kolej.Eham..Eham..aku ni pantang waktu rehat..bila rehat jew aku on9..sehinggalah sorg sahabat aku dari jepun suka sgt buka lmn web Tagged d fb,Aku mana lah tau..sbb aku buta semua tue..dia ler yg ajar aku..dari situlah episod aku bermula...
 Aku mulakan jari jemari aku dgn menaip..ada jew aku nk uat...mcm biasa laman sosial pertama aku teroka adalah TAGGED..well come my tagged..heheheheh..aku mcm biasa aku cari mangsa..semua army..bemula dari laman sosial spupuku lah aku dpt add semua tntra2d bwh jajahan aku..lalalallala...yg dah kawen..single..yg nk kawen lg 1 pun ada..masa tu aku  suka2 jew nk serius tu xdelah..sbb xberani lg..masih aku ingat awal bln okt 2009,sdg aku melayan tagged ada sorg mamat ni,memberi salam bt pertama kalinya pd aku..aku mcm biasalah smbg mcm biasa..wlwpun ramai nk berkenalan,nk jmpalah..mcm2 lglah..aku bt derk jew..Tp dgn mamatni lain pula ceritanya...

No comments:

Post a Comment