Saturday 29 October 2011

Jodoh Oh Jodoh.....Part 2

Bukan aku memilih..tp aku x bersedia..berkawan aku aku suka nk bercinta...Ek eleh...nnti ar...xmati pun..xde..Eksyen x???..smbung citer yg tertinngal tue..Time tu cuti semester,aku mcm biasalah lepak ke rumah akak dia d kajang,sbb aku suka layan anak akak dia DANISH YUSOFF..aku mcm biasalah tnya akak dia ttg mamat niew,dia mcmana,ok ke x...uper2nya anak mak..ops org Perak..nge..adei!..kmpung gaklah..aku pun dah lupa apa nmpa kg dia..dkt sgt dgn gua tempurung..nk d jdkan citer..spupu aku yg bkerja d sg besi anto msg pd kwn aku sbb nk jmpa aku sok..al maklum lah masa tu nk beli hp,hp mahal x mcm skrg..mlm tue aku tepon spupu aku d public pon ler..Dia pesan sok pg2 aku jemput ko,jgn x bgun lak..kalo ko nk kenal tunag komcmana...jd lepas solat subuh..aku bsiap utk ikut spupu aku ke UPNM,dia pesan dgn aku,7 hari akubg ko tgk,agak2 ko x tahan bgtau aku..aku bt muka derk jew..
        satu..hari.dua hari..hari ke 3..aku jadi bengang..sape yg tak bengang 3 hari tgk tunag sndiri amik sorg wanita utk hantar g keje..panaslah hati,beriya2 mak dia nk tunangkan aku dgn mamat nih..!..jd mcm biasa..d UPNM ada kafe..d situlah aku tgk kemesraan yg d tahap gedik..palingmeluat aku tgk..aku dgn slumber trus kemaja pasangan kekasih yg menyirap darah,dgn slumbernya aku simbah air minuman yg berada d atas meja..Sakit hati pnya pasal,Aku warning..spnjg aku berkawan dgn llki,aku xpernah jmpa llki yg bodoh mcm kau..nnti ko balik ko bg tau dgn mak ko nk putus dgn aku...Sbb nya ko dah tau..sejak berlaku kes tu..aku terus menyepikan diri,aku xnk tau tgg mangkuk tu..sejak kes tu aku tanam kan dlm hati aku,jgn sekali nk paksa aku lg..hari berganti hari,d tahun mcm biasalah berubah2 hinggalah mematangkan diri aku..

No comments:

Post a Comment